Міністерство юстиції України
максимально рухається до передових технологій. Мета Мін’юсту сприяти
становленню в Україні європейських стандартів якості з обслуговування громадян
та бізнесу.
Одним із важливих кроків
Міністерства юстиції України на шляху до запровадження реального електронного
урядування в Україні став запуск національного проекту «Он-лайн будинок
юстиції» на Всеукраїнському рівні. Цей проект створено на базі системи он-лайн
сервісів Міністерства юстиції, за час роботи яких було надано понад 62 мільйони
он-лайн послуг, з них більше 1 мільйона – на платній основі. Презентований
проект «Он-лайн будинок юстиції» пропрацював в тестовому режимі на рівні Києва
майже рік і виправдав свої ефективність та доцільність.
«Он-лайн будинок юстиції» – це
повністю прозора автоматизована система, що забезпечує отримання послуг в
електронному режимі без контакту з представниками влади. Віднині українці
можуть в он-лайн режимі отримати ті послуги, надання яких на даному етапі
викликає найбільші черги, створює бюрократію і сприяє виникненню зловживань
представниками влади. Проект увібрав у
себе всі сервіси, які міністерство надає в електронному вигляді та за допомогою
Інтернету, не виходячи з дому чи офісу дозволяє:
·
отримувати інформацію зі всіх реєстрів Мін’юсту;
·
контролювати реєстраційні дії відносно своєї
нерухомості за допомогою SMS-Маяка;
·
зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової
інформації;
·
отримувати дані про електронний цифровий підпис;
·
користуватись послугами з повторного отримання
документів у сфері реєстрації
актів цивільного стану;
·
здійснювати державну реєстрацію фізичної особи –
підприємця, державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу –
підприємця, припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця,
та інше.
Однією із новацій сервісу є
соціальний ліфт, за допомогою якого кожен український юрист може залишити свою
анкету і вона буде автоматично вноситися в пропозиції із заповнення вільних
вакансій в системі юстиції.
На порталі сервісу можна знайти
інструкцію з отримання кожної запропонованої послуги, а також залишити відгук.
За рахунок автоматизації значно
пришвидшується процес розгляду документів від суб’єктів звернення та ухвалень
відповідних рішень. Результат надання електронної послуги з відповідним номером
у єдиному реєстрі в електронній формі направляється суб’єкту звернення. Також
можливо перевірити факт реєстрації шляхом доступу до публічної інформації з
єдиного державного реєстру.
Таким чином, користування он-лайн
сервісами Мін’юсту значно заощаджує час, фінансові ресурси, забезпечує
зручність отримання відповідної послуги та максимально мінімізує корупційні
ризики.
Нині Україна рухається у ногу з
часом зі всім світом в напрямку запровадження електронних сервісів, а
Міністерство юстиції України входить в лідери серед державних органів, де
запроваджуються електронні технології та проводяться реформи у сфері
дерегуляції.
Відділ розгляду звернень та забезпечення діяльності
комісії
з питань
розгляду скарг у сфері державної реєстрації
Управління державної реєстрації Головного
територіального управління юстиції у Донецькій
області

Немає коментарів:
Дописати коментар